سبد خرید
دوربین Hikvision

انواع دوربین های مدار بسته هایک ویژن (HIKVISION)

خرید دوربین مداربسته هایک ویژن، شرایط امنیتی متفاوت را برای شما ایجاد می کند. این وسیله امنیتی برای استفاده های مختلف طراحی شده است؛ این موارد از نظارت کلی فیلم گرفته تا تجزیه و تحلیل محتوای ویدیویی مبتنی بر الگوریتم های Deep Learning  یا یادگیری عمیق و فراتر از آن طراحی شده است. دوربین های های مدار بسته هایک ویژن از طیف وسیع نورپردازی استفاده می کند و تصاویر با کیفیت خوبی را ارائه می دهد؛ این در حالی است که بستر های ذخیره سازی و پهنای باند را به حداقل می رساند. در این مقاله ما اطلاعات کامل و جامعی را جهت خرید دوربین مدار بسته هایک ویژن را در اختیار شما قرار می دهیم، تا شما بتوانید یک خرید هوشمندانه داشته باشید. دوربین های مدار بسته هایک ویژن در دو دسته اصلی (Turbo hd و IP) ارائه می شود. علاوه بر آن دسته بندی های دیگری نیز وجود دارد که به تشریح آنها می پردازیم.

سری IP هایک ویژن

هایک ویژن از بزرگترین تولید کنندگان دوربین های مداربسته است . دوربین های مداربسته سری IP هایک ویژن ، دارای کیفیت تصویر مگاپیکسلی ، WDR ، زوم از راه دور و لنز های دارای فوکوس خودکار هستند.

دوربین های دیجیتال هایک ویژن،  انتخاب های زیادی از انواع دوربین ، از دوربین های اقتصادی دام ، تا دوربین های PTZ را در اختیار مشتریان سیستم های امنیتی قرار می‌دهند.

دوربین های دام و بولت هایک ویژن از رنج 1.3 مگاپیکسل تا 8.85 مگاپیکسل ( 4k) هستند ، علاوه بر این ویژگی WDR در بسیار از این دوربین ها موجود است.

سری Turbo hd هایک ویژن

این دوربین مدار بسته برای اولین بار در سال 2013 به بازار معرفی شد ، Turbo HD Hikvision استاندارد یکپارچه سازی و کیفیت بالا (HDTVI) نظارت آنالوگ را متحول کرد. بر اساس رسانه انتقال آنالوگ اصلی ، استاندارد HDTVI اجازه می دهد تا فیلم HD از طریق یک سیستم مبتنی بر کواکس در مسافت طولانی با قابلیت اطمینان بالاتر منتقل شود.

علاوه بر وضوح بالا ، دوربین های آنالوگ ColorVu این امکان را برای گرفتن تصاویر کامل با رنگ HD در شب و روز فراهم می سازند ، و دوربین های PIR یک راه حل ترکیبی با فناوری فیلم و غیر ویدئویی ارائه می دهند. با استفاده از Turbo HD ، Hikvision می توان کیفیت تصویر  را بالا برد و ویژگی های هوشمندانه تری به دنیای آنالوگ ارائه داد.

دسته بندی های دوربین های مداربسته هایک ویژن

در ادامه به برخی از دسته بندی های دوربین های مداربسته هایک ویژن اشاره خواهیم داشت.

سری Ultra هایک ویژن

دوربین های مدار بسته هایک ویژن سری ultra است و مانند سایر دوربین‌های تحت شبکه  IP هستند.این محصولات برای مسائل امنیتی موارد قابل اطمینانی برای شما هستند و دارای کاربری آسانی هستند.

دوربین ultra هایک ویژن

در این دوربین ها، نیازمندی های امنیتی در مکان های بزرگ را به آسانی فراهم می شود. همچنین سازگاری بسیار زیادی با شرایط نوری محیط ایجاد می شود و همچنین تکنولوژی های DarkFighter و LightFighter نیز دارند.

سری DeepinView هایک ویژن

ما در عصری زندگی می کنیم که هوش مصنوعی، بسیاری از جنبه های زندگی ما را تحت تأثیر قرار داده است. در کنار آن نیز اینترنت اشیاء (IoT)است که تقریباً همه چیز را در جهان ما به هم متصل می کند ، دستگاه های قدرتمند هوش مصنوعی ارتباطات را هوشمندتر ، قدرتمندتر و کارآمدتر می کنند.

دوربین DeepinView هایک ویژن

دوربین های امنیتی هایک ویژن نیز از این قاعده مستثنی نیستند. امروزه با وجود فناوری های پیشرفته ای همچون WDR ، 4K ، دید در شب ، امکان دیدن اشیا دیگر دغدغه اصلی نیست. در دوربین های مدار بسته هایک ویژن سری DeepinView تلاش بر این است که با استفاده از تکنولوژی Deep Learning ، روی افراد و یا وسایل نقلیه متمرکز شود.

دوربین های سری DeepinView ، همیشه سعی می کنند اطلاعات بیشتری را از زمان و مکان مختلف جمع آوری کنند و این اطلاعات چهره های بیشتری را در یک قاب از زوایای مختلف ضبط می کنند. این دوربین قادر است انسان‌ها و وسایل نقلیه را از سایر اشیاء با دقت بالاتر تشخیص داده و متمایز می کنند؛ علاوه بر این می توانند پلاک خودرو را با دقت 98٪ + تشخیص دهند. آنها با شناسایی زمان و وضعیت اشیا در شرایط متفاوت، می توانند آنها را تجزیه و تحلیل کنند.

دوربین های DeepinView فقط داده های تصویری ارائه نمی دهند ، بلکه می توانند یک درک خوبی از آنچه شما نیاز دارید را به دست آورد، تا همه با هم دنیایی هوشمند و ایمن بسازیم.

سری Panoramic

برای طراحی برنامه های نظارت در مکان های بزرگ همانند: اماکن عمومی ، فروشگاه ها ، فرودگاه ها و سایر مکان های پر تردد خرید دوربین های مدار بسته و استفاده از آن لازم و ضروری است. در بسیاری از این مکان ها پرسنل امنیتی باید از نمای دقیق افراد را ببینید که این مورد با دوربین های مدار بسته سری پانوراما امکان پذیر است.

دوربین panoramic هایک ویژن

دوربین های سری Panoramic  هایک ویژن کاملاً برای این منظور طراحی شده اند. دوربین هایی که می توانند، تصاویر پانورامای عالی و نزدیک بهم استفاده کنند و به پانوراما و جزئیات توجه می کنند.

تصاویر پانوراما توسط سنسورهای متعددی ضبط می شود و تصویربرداری 180 درجه یا 360 درجه را با وضوح فوق العاده HD در زمان واقعی انجام می شود. دوربین های پانوراما و PTZ  به صورت یک پارچه طراحی شده و موقعیت یابی جزئیات سریع را در مناطق پانوراما ارائه می دهد.

دوربین های PanoVu به لطف فناوری فوق العاده کم نور، در مکان های تاریک نیز عملکرد فوق العاده ای دارند. و با کدگذاری هوشمند Hikvision H.265 + ، پهنای باند و نیاز به ذخیره سازی کمتری دارد، و شما برای مدیریت تصاویر و فیلم های HD هزینه های کمتری را متقبل می شوید.

علاوه بر این ، با تجزیه و تحلیل ویدیوی پیشرفته و الگوریتم ردیابی هدف چندگانه ، دوربین های مدار بسته هایک ویژن سری PanoVu دارای طیف گسترده ای از عملکردهای هوشمند در حالت پانوراما ، از جمله تشخیص نفوذ ، تشخیص خط عبور ، و ورودی منطقه و شناسایی خروجی هستند.

سری Pro Series(EasyIP) هایک ویژن

دوربین های مدار بسته هایک ویژن سری pro را بیشتر افرادی دوست دارند که هزینه برایشان مهم است و میتوان آن را با هزینه مناسبی تهیه کرد، همچنین عملکرد خوبی را نیز ارائه می دهد. با توجه به هوشمند بودنشان دوربین های Pro هایک ویژن، ،  به راحتی می توان از آنها استفاده کرد و در واقع مشتری پسند است.

در بعضی از  آنها عبارت ” powered by DarkFighter ”  موجود است که نشان می دهد در فضاهای تاریک هم عملکرد خوبی دارد.

سری Wi-Fi

دوربین مدار بسته هایک ویژن سری  Wi-Fi با استفاده از تکنولوژی WI-FI می تواند یک منطقه داخلی را نظارت کند. این دوربین با داشتن یک سنسور CMOS اسکن مترقی  MP 1/3 “و لنز 4 میلی متر، می تواند ویدئویی با وضوح 1280 x 960 با حداکثر 30 فریم در ثانیه در یک میدان دید 73.1 درجه ضبط کند.

دوربین wifi هایک ویژن

سری  Wi-Fiهایک ویژن می تواند به آسانی نصب شود و نیاز به کابل های اضافی ندارد. فشرده سازی H.264 و MJPEG ضمن بهینه سازی پهنای باند شبکه ، ضبط و پخش با کیفیت را تضمین می کنند.

وجود یک میکروفون داخلی و بلندگو، امکان برقراری ارتباط دو طرفه را نیز فراهم می کند ، در حالی که چراغ IR به دوربین این امکان را می دهد تا تصاویر را در شب از حداکثر 33 دور تولید کند. از طریق شکاف microSD فیلم را روی کارت microSD (جداگانه موجود) تا 128 گیگابایت ذخیره کنید.

نتیجه گیری:

ما در این مقاله سعی کردیم اطلاعاتی را راجع به  خرید انواع مختلف دوربین های مدار بسته هایک ویژن در اختیار شما قرار دهیم. پشتیبانی فنی CCTVhik  برای راهنمایی های بیشتر در اختیار شماست و شما می توانید در مکان ها و زمان های مختلف از ما راهنمایی بگیرید.

منبع:

https://www.hikvision.com/