سبد خرید

به‌منظور تعیین قیمت دوربین TurboHD هایک ویژن فاکتور های زیادی تاثیر گذار می‌باشد. کیفیت تصویر به ‌تنهایی در قیمت دوربین‌ های هایک ویژن توربو HD مؤثر نخواهد بود. برای قیمت دوربین‌ های هایک ویژن می‌توان به نوع لنز، استاندارد های IP, IK، جنس بدنه و … اشاره نمود. دوربین هایک ویژن یکی از برترین برند های دوربین‌ های مدار بسته می‌باشد.

قیمت دوربین TurboHD هایک ویژن

قیمت دوربین‌ های هایک ویژن توربو HD

قیمت دوربین ‌های هایک ویژن فاکتور های زیادی در آن تاثیر گذار می‌باشد. کیفیت تصویر به‌ تنهایی در قیمت دوربین‌ های هایک ویژن توربو HD مؤثر نخواهد بود. برای قیمت دوربین ‌های هایک ویژن می‌توان به نوع لنز، استاندارد های IP, IK، جنس بدنه و … اشاره نمود. توجه به قابلیت‌ های پیشرفته تصویر مانند EXIR , WDR و …  نیز در لیست قیمت دوربین‌ های هایک ویژن توربو HD حائز اهمیت است.

قیمت دوربین های هایک ویژن

قیمت دوربین TurboHD هایک ویژن

۱- پارت نامبر:  نام محصول که در واقع شناسه دوربین یا دستگاه ضبط‌کننده می باشد.

۲- Camera Type: دوربین‌ هایک ویژن به چند دسته دام، بولت، باکس، پینهول و اسپید دام تقسیم می ‌شود .

۳-Imaging sensor : نقش سنسور در دوربین  دریافت نور و تبدیل آن به سیگنال الکتریکی می‌باشد . سنسور های به‌ کار رفته در دوربین‌ های مدار بسته اغلب از دو نوع CMOS وCCD  است.

۴- Lens: دو پارامتر، یک نوع لنز که ثابت یا وریفوکال و دیگری فاصله کانون می باشد که با اعداد ۲.۸ ، ۳.۶ ، ۶ ، ۸ ، ۱۲ و۱۶ برای لنز های ثابت و به ‌صورت رنج یا دامنه‌ای ۲.۸-۱۲ ، ۴-۹۲ ، ۴-۱۲۰ و … برای لنز های وریفوکال قابل نمایش است.

۵- Viewing  Angle : زاویه دید دوربین‌های مداربسته هایک ویژن می‌ باشد.

۶- IR Range: برای تصویربرداری در شب از نور IR استفاده می‌کند.

۷- IP Standard :جنس بدنه با توجه به نوع کاربری دوربین می‌توانست پلاستیک یا فلز ساخته شود .

8- WDR: دوربین‌ هایی که WDR دارند می‌توانند در مکان ‌هایی با اختلاف سطح نور زیاد تصاویری با کیفیت نمایش دهند.

قیمت دوربین TurboHD هایک ویژن

قیمت دوربین TurboHD هایک ویژن

1- DVR Type: دی وی آر ها دارای سه دسته G ،Q  و U هستند. و تعداد کانال 4، 8، 16 و 32 شامل می شود که هر چه تعداد کانال بالاتر می‌رود قیمت دوربین هایک ویژن آن بیشتر می شود.

2 -Analogue Video Input: دی وی آر ها تا دوربین‌های 2 مگاپیکسل و برخی دیگر تا 3 یا 5 مگاپیکسل را ساپورت کرد که تاثیر مستقیم روی قیمت آنها خواهد داشت.

3-  IP Video Input: برخی از دی وی آر ها می توانند از یک یا چند دوربین IP نیز ساپورت کنند بنابراین کاربر می تواند در یک بستر آنالوگ از مزایای دوربین IP نیز استفاده کند.

4- Audio Input/Output: تعداد ورودی و خروجی ‌های صدا برای اتصال میکروفن را به دستگاه را نشان می دهد.

5-Recording: کیفیت ضبط تصاویر توسط دستگاه را نمایش می دهد. در سیستم مداربسته باید کیفیت ثبت تصاویر توسط دوربین و دیگری کیفیت ضبط تصاویر توسط دستگاه بیشتر مورد بررسی قرار گیرد. برای مثال اگر یک دوربین 8 مگاپیکسلی داریم ولی دستگاه با کیفیت 5 مگاپیکسل در حال ضبط است تصاویری را با کیفیت 5 مگاپیکسل برای نمایش داریم.

  1. SATA Interface: تعداد هاردی که دستگاه ساپورت می کند تعداد هارد به قیمت دستگاه بستگی دارد.
  2. Network Interface: میزان ظرفیت پهنای باند شبکه دستگاه برای انتقال تصویر را نشان می دهد.
  3. Chassis: DVR (Standalone) به معنی این است که دستگاه مستقل از سیستم کامپیوتری بود و تمامی اجزای آن از جمله CPU در داخل کیس DVR قرار می گیرد.

9- Other Features: در این قسمت به نوع فرمت‌ فشرده سازی H.265/H.265+ روی هارد توجه کنید.

سخن آخر

دوربین مداربسته هایک ویژن یکی از بهترین دوربین‌ های مدار بسته می‌باشد که محصولاتی با کیفیت بالا و منحصر به ‌فرد را به بازار عرضه می‌کند. برند هایک ویژن دوربین‌های تحت شبکه و دوربین توربو اچ‌دی خود را طبق نیاز کاربران طراحی کرده و با کیفیت بالا تولید می‌کند. از ویژگی ‌های مهم برند هایک ویژن می توان به کیفیت بالا و تنوع بالای این برند اشاره کرد و این برند یکی از شاخص ترین در حوزه دوربین مداربسته می باشد.