سبد خرید

بهترین مدل دوربین هایک ویژن

بهترین مدل دوربین هایک ویژن

شاید بهتر باشد بگوییم که صفت بهترین مدل دوربین هایک ویژن یک صفت نسبی است. چرا که در واقع بهترین دوربین مداربسته، دوربینی است که با توجه به نیاز و بودجه شما انتخاب شود. در این بین برندهای زیادی هستند که دوربین های مداربسته را تولید و طراحی می کنند اما شرکت هایک ویژن به دلیل استفاده از امکانات و روشهای تخصصی روز دنیا، تعادل خوبی میان کیفیت و قیمت برقرار ساخته است. به همین دلیل در اینجا به شرح و بررسی دوربین هایک ویژن مدل DS-2CD1027G0-L خواهیم پرداخت که یکی از بهترین دوربین های تجت شبکه هایک ویژن می‌باشد. چرا که در محصولات سایر برندها در این محدوده ی قیمتی، هرگز چنین ویژگی ها و قابلیت هایی مجتمع نشده است.

این دوربین دارای شکل ظاهری مکعب مستطیل یا بولت است و دارای محفظه ی فلزی می باشد. همین امر سبب شده تا برای مصارف بیرونی و غیر مسقف مناسب باشد و در برابر رطوبت، گرد و غبار و ضربات از خود مقاومت نشان دهد. لازم به ذکر است که این دوربین دارای استاندارد IP67 نیز می باشد و در دمای منفی 30 تا مثبت 60 درجه ی سانتیگراد عملکرد مطلوبی دارد. البته اگر مصرف کننده مایل باشد، می توان از آن در محیط های داخلی نیز استفاده نمود. این دوربین دارای ابعاد 72*76*172 میلی متر است و وزن آن هم 600 گرم می باشد. ولتاژ این دوربین 12 ولت مستقیم و جریان آن هم حدود 1 آمپر بوده و از حداکثر توان 4 وات بهره مند می باشد.

تا اینجای کار میان این مدل دوربین و تولیدات سایر برندها شباهت زیادی وجود دارد.

بهترین مدل دوربین هایک ویژن

ویژگی ها و قابلیت های دوربین هایک ویژن مدل DS-2CD1027G0-L

علت استفاده از لقب بهترین مدل دوربین هایک ویژن برای دوربین DS-2CD1027G0-L ویژگی های منحصر به فرد و جذاب آن است. این دوربین تصاویر با کیفیت 2 مگاپیکسل را تصویربرداری می کند که کیفیت بسیار مناسبی برای یک دوربین مداربسته می باشد. اتصال به کابل شبکه یا CAT6 و تحت شبکه بودن آن نیز سبب شده تا ویژگی های بسیاری را دارا باشد.

بهترین مدل دوربین هایک ویژن

این دوربین دارای خاصیت دید در شب و کالر ویو با لوکس نوری 0005/0 می باشد. بدان معنا که در مقابل تاریکی و نور کم محیط قادر به تصویر برداری رنگی با برد 20 متر مربع می باشد. گرچه خاصیت دید در شب و کالر ویو نیز توسط برندهای دیگر به کار گرفته می شود، اما برد آن ها کمتر و لوکس نوری مورد نیاز آن ها بیشتر از این دوربین می باشد.

این دوربین مجهز به دو نوع لنز است که سبب تغییر در زاویه ی دید آن می شود. لذا لنز 8/2 میلیمتری آن برای فضاهای کوچک یا ارتفاع های پایین کاربرد دارد و زاویه ی دید 106 درجه ای را در اختیار مصرف کننده قرار داده و نقاط کور را به حداقل می رساند. لنز 6/3 میلیمتری آن هم برای فضاهای وسیع و ارتفاعات بیش از 4 متر مناسب می باشد. این لنز زاویه دید 85 درجه ای دارد. بهره مندی از دو لنز برای یک دوربین نیز بسیار کم نظیر می باشد.

این دوربین مجهز به خاصیت های WDR یا کاهش اثر نور زیاد پس زمینه، BLC یا همسان سازی نور محیطهای تاریک و روشن، DAY&NIGHT یا تنظیم نور شبانه روز و Image Setting یا تنظیم رنگ و روشنایی می باشد. این قابلیت ها توسط برندهای دیگر نیز ارائه می شوند اما کیفیت برند هایک ویژن را ندارند.

این دوربین از استاندارد جهانی ONVIF بهره مند است و قادر به اتصال به انواع دستگاه های ضبط تصاویر NVR می باشد. به منظور فشرده سازی و افزایش زمان ذخیره سازی نیز از فرمت های +H264 و +H265 استفاده می کند.