سبد خرید

دوربین IP هایک ویژن و دستگاه NVR هایک ویژن

پس با در نظرگرفتن این موضوع که بیزینس­ها و خانه ­های مسکونی به ثبت هوشمند تصاویر نیاز دارند، می­توان گفت که آشنایی با ویژگی­ های یک دوربین مداربسته باکیفیت، امری ضروری است.

بنابراین در این مقاله با ما همراه باشید تا در رابطه با دوربین­های مداربسته تولیدشده توسط این برند با شما صحبت کرده و مزایا و معایب آن را برایتان شرح دهیم.

همچنین صحبت کوتاهی در رابطه با دوربین IP هایک ویژن و دستگاه NVR از همین برند داشته باشیم. زیرا هدف از انتشار این مطلب، چیزی به جز آسان­ کردن انتخاب شما هنگام خرید دوربین مداربسته نیست.

دوربین IP هایک ویژن و دستگاه NVR هایک ویژن

معرفی برند هایک ویژن

Hik Vision یک شرکت چینی است که در دسته­ بندی بزرگ­ترین تولیدکنندگان سیستم­های حفاظتی دنیا قرار می­گیرد.

این شرکت هدف خود را روی رضایت مشتری، بالابردن مداوم کیفیت محصولات، پیروی از استانداردهای جهانی و حفظ­کردن یک قیمت عادلانه تنظیم کرده است.

محصولات این برند به گونه­ای طراحی و تولید می­شوند که توانایی پاسخگویی به نیاز انواع پروژه­های کوچک و بزرگ را دارند.

پس فرقی نمی­کند که برای خانه خود قصد خرید دوربین مداربسته دارید یا می­خواهید امنیت اداره و محل کارتان را افزایش دهید، چیزی که اهمیت دارد توانایی بی­نظیر Hik Vision در رفع تمامی این نیازها است.

محصولات هایک ویژن

این برند انواع دوربین­های توربو HD، IP، دستگاه­های DVR، NVR و لوازم جانبی را تولید می­کند که هدف ما در این مقاله پرداختن به دوربین­های IP هایک ویژن و دستگاه­های NVR است.

بنابراین در ادامه با ما همراه بمانید تا شما را با دوربین­های تحت شبکه IP آشنا کرده و به معرفی دستگاه NVR مرتبط با این دوربین بپردازیم.

دوربین IP هایک ویژن و دستگاه NVR هایک ویژن

معرفی دوربین IP هایک ویژن و ویژگی­های آن

دوربین­های IP هایک ویژن یا تحت شبکه باید از استانداردها و قراردادهای جهانی پیروی کنند. زیرا نظارت بر فناوری­های به­کار رفته در آن­ها از واجبات امر بوده و نباید از آن­ها چشم­پوشی کرد.

باید بگوییم که دوربین­های IP هایک ویژن نیز از این قاعده مستثنی نیستند و مانند سایر برندهای مطرح از تک­تک قراردادهای جهانی پیروی می­کنند.

همچنین لازم به ذکر است که در این دوربین­ها از فناوری هوش مصنوعی استفاده کرده­اند. به این ترتیب می­توان اطمینان داشت که تشخیص چهره و شماره پلاک برای این محصولات کار آسانی است.

قدرت دوربین IP به قدری بالا بوده که می­تواند محیطی که در آن وجود دارد را هوشمندسازی کند. به­طوری که نصب آن در پارکینگ، پاساژهای تجاری، اداره و انواع آپارتمان­های مسکونی توصیه می­شود.

برای خرید دوربین مداربسته IP هایک ویژن انتخاب­های زیادی پیش روی شماست. زیرا این دوربین­ها را از 1 تا 8 مگاپیکسلی تولید می­کنند.

بنابراین توجه داشته باشید که قبل از اقدام به خرید، حتما زمانی را به جستجو در میان انواع دوربین­های تحت شبکه هایک ویژن اختصاص دهید تا مناسب­ترین آن­ها را برای هدف خود پیدا کنید.

دوربین IP هایک ویژن و دستگاه NVR هایک ویژن

معرفی دستگاه NVR و بررسی مزیت­های آن

NVR یا Network Video Recorder یکی دیگر از انواع دستگاه­های ضبط تصویر به­شمار می­آید که برای ذخیره تصاویر دوربین­های تحت شبکه یا همان IP کاربرد دارد.

این دستگاه مشابه با آنچه در رابطه با دوربین­های تحت شبکه گفتیم، قابلیت شمارش افراد حاضر در یک محیط، تشخیص چهره و شماره پلاک را دارد.

بزرگ­ترین مزیت دستگاه NVR این است که نیازی به کامپیوتر نداشته و پایداری آن تا حد قابل توجهی بالا است.

اما در شرایطی که قصد اتصال دستگاه­های جانبی مثل ماوس، کیبورد و مانیتور را به دستگاه­های NVR داشته باشید، باید بگوییم که چنین قابلیتی برای شما فراهم شده است.

همچنین در رابطه با سیستم­عامل آن نیز باید گفت که این دستگاه­ها از لینوکس پشتیبانی می­کنند و تعداد هارد دیسک­های قابل استفاده در آن­ها به عدد خاصی محدود نیست.

دستگاه­های NVR توانایی ضبط تک­تک تصاویر ارسال­شده از دوربین­های تحت شبکه را دارا هستند. علاوه بر این در صورت لزوم می­توان تصویرهای موجود در آن­ها را به­صورت مجدد پخش کرد.

باید اضافه کرد که در برخی موارد به­خاطر کمبود نور در فضاهای مختلف، امکان ثبت تصویر، با کیفیت مطلوب وجود ندارد. اما NVR با داشتن قابلیت تنظیم نور و میزان روشنایی، این مشکل را حل کرده است.

بنابراین با توجه به تمام مزیت­های گفته­شده اگر قصد خرید دستگاه NVR هایک ویژن را دارید، پیشنهاد می­کنیم که به نمایندگی این برند در ایران مراجعه کنید.

معرفی نمایندگی هایک ویژن در تهران

از آنجایی که Hik Vision علاوه بر پشتیبانی از استانداردهای جهانی، رضایت مشتری و افزایش کیفیت محصولات خود را در اولویت قرار داده، جای تعجب ندارد که افراد بسیاری اقدام به تولید محصولات این برند در انواع تقلبی کنند.

به­طوری که اگر اقدام به مطالعه معایب این برند کنید، متوجه خواهید شد که بزرگ­ترین عیب آن، وجود بیزینس­­های متقلبی است که محصولات فیک خود را با عنوان اصل به فروش می­رسانند.

بنابراین برای کسانی که به ­دنبال خرید دوربین مداربسته هایک ویژن هستند، تنها پیشنهادی که وجود دارد این است که با نمایندگی این برند در ارتباط باشند.

علت این است که قیمت­های محصولات Hik Vision با توجه به شرایط بازار و وضعیت اقتصاد جهانی مرتب در حال تغییر است.

بنابراین تک ­تک قیمت­ها بر اساس نرخ روز محاسبه شده و کسانی که قصد خرید دارند، باید از طریق شماره تماس نمایندگی هایک ویژن 02188545680 با کارشناسان در ارتباط باشند.

جمع­ بندی

با توجه به رشد تکنولوژی و نوسان­های اقتصادی، امنیت اولین فاکتوری است که همه ما برای زندگی شخصی و بیزینس خود به آن نیاز داریم.

بنابراین جای تعجب ندارد اگر به ­دنبال خرید و نصب محصولاتی باشیم که با ثبت هوشمند تصاویر و تجزیه تحلیل آن­ها، امنیت سرمایه و جان ما را تضمین کنند.

در این راستا برند هایک ویژن با تولید محصولاتی نظیر دوربین­های تحت شبکه یا IP و دستگاه nvr توانسته تا مقام اول را در لیست بهترین دوربین­های مداربسته به ­دست بیاورد.

پس اگر شما هم در دسته افرادی قرار دارید که علاقه­مند به نصب دوربین مداربسته در محل زندگی و کار خود هستید، پیشنهاد می­کنیم که با مراجعه به نمایندگی این برند در ایران و تهران اقدام به خرید کنید.

محصولات Hik Vision به گونه­ای طراحی و تولید شده­ اند که از فناوری هوش مصنوعی بهره­مند هستند. پس هیچ نگرانی از بابت تشخیص چهره، شمارش تعداد افراد و خواندن پلاک انواع خودرو وجود نخواهد داشت.

هایک ویژن برندی بوده که در لیست 7 دوربین مداربسته برتر، مقام اول را به خود اختصاص داده است. این برند با تولید بهترین دوربین­های مداربسته توانایی بالابردن امنیت کسب ­وکار شما را فراهم می­کند.

پس با در نظرگرفتن این موضوع که بیزینس­ها و خانه­های مسکونی به ثبت هوشمند تصاویر نیاز دارند، می­توان گفت که آشنایی با ویژگی­های یک دوربین مداربسته باکیفیت، امری ضروری است.

بنابراین در این مقاله با ما همراه باشید تا در رابطه با دوربین­های مداربسته تولیدشده توسط این برند با شما صحبت کرده و مزایا و معایب آن را برایتان شرح دهیم.

همچنین صحبت کوتاهی در رابطه با دوربین IP و دستگاه NVR از همین برند داشته باشیم. زیرا هدف از انتشار این مطلب، چیزی به جز آسان­ کردن انتخاب شما هنگام خرید دوربین مداربسته نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.